Filozofia noastră

Misiune

Misiunea noastră este să construim relații durabile cu angajații, clienții și partenerii noștri. Investim în creșterea talentului dezvoltării profesionale și a satisfacției oamenilor noștri construind împreună o cultură organizațională bazată pe servicii de excelență. Investim resurse pentru implementarea celor mai bune practici profesionale și manageriale, preocupându-ne constant să depășim așteptările acestora și tinzând permanent spre a-i surprinde.

Valori

  • Profesionalism

Angajații noștri dau valoare companiei și participă în mod esențial la succesul acesteia, fiind împreună responsabili pentru împlinirea misiunii noastre.

  • Orientare spre client

Punem clienții în jurul preocupărilor noastre pentru că ne pasă de ei. Investim timp și atenție pentru înțelegerea nevoilor clienților noștri.

  • Respect

Tratăm cu respect angajații, clienții și partenerii noștri de afaceri.

  • Adaptabilitate, flexibilitate, dinamism

Avem capacitatea de a ne adapta strategiile, deciziile și acțiunile în funcție de nevoile clienților.

  • Munca în echipă

Fiecare individ are importanța lui în lanțul de succes, credem în munca în echipă. Echipa este mai mult decât suma valorilor indivizilor.

Munca în echipă

Cu peste 500 de angajați, munca în echipă este esențială pentru eficientizarea spațiului de muncă și al colaborării între angajați. Colaborarea eficientă între angajați are ca rezultat armonizarea sarcinilor, totul pentru a oferi clienților cele mai bune servicii. Cunoașterea rolului său de fiecare angajat este esențială atât pentru scrutarea sarcinilor monotone, dar și pentru a salva resurse și timp.

Confortul și satisfacția angajaților este la fel de importantă precum confortul și mulțumirea clienților, de aceea noi considerăm că la Tiger Amira nu suntem doar colegi de serviciu, ci o familie pregătită pe plan profesional pentru a oferi servicii de calitate pentru clienții noștri.